donderdag 15 mei 2008

ALLES GROEIT HARD


...........ER STAAN WEL ERG VEEL WITTE BESSEN AAN DEZE STRUIK..........

...........HET IS VOOR DE ALLER EERSTE KEER DAT IK AARDAPPELS HEB GEPOOT.......

....................................JE HOEFT ER WEINIG AAN TE DOEN....EEN MAKKELIJK PRODUKT...........TOCH VIND IK HET REUZE SPANNEND........ZE ZEGGEN DAT DE STOMSTE BOER.........

........ DE DIKSTE AARDAPPELS KRIJGT....NOU..........DAN IK WIL WEL TOT DIE CATEGORIE.......BEHOREN..........NEE HOOR.....DAAR HEB IK HELEMAAL GEEN ENKEL PROBLEEM MEE......

........DE KLOKWINDES...... MOGEN WEL HAAST NAAR BUITEN.......MAAR BLOEIEN HEEL ERG LAAT....DUS HOE GROTER ZE ZIJN ...DES TE BETER..........DAAR ACHTER STAAN DE SIER PAPRIKA'S EN DE SIERKOMKOMMERS..........DIE BLIJVEN IN DE KAS......WANT DIE HEBBEN ERG VEEL WARMTE NODIG........INTUSSEN HEB IK OOK NOG PEULEN GEZAAID....DAT DOE IK OOK ALTIJD IN DE KAS...EN PLANT ZE DAARNA BUITEN UIT...DIT IS NU PAS GEBEURD...IN VERBAND MET ONZE VACANTIE....DE MENSEN DIE ONZE PLANTEN VERZORGEN, HEBBEN 'T SOWIESO AL DRUK GENOEG.......OOK HEB IK HELLEBORUS GEZAAID...OOK ZAAD UIT EIGEN TUIN, EN GLOXINIA MAAR DAAR BEN IK NIET ZEKER VAN...DAT 'T ZAAD GOED WAS,DUS...AFWACHTEN.....

2 opmerkingen:

  1. Mijn aardappeltjes komen ook allemaal al boven :-)
    Klokwindes heb ik gisteren 2 plantjes van gehad van mijn oom, heb er zelf ook nog zaad van maar niet gezaaid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aardappeltjes, wat goed zeg!
    Dat heb ik nog niet geprobeerd. Ons land (buiten de moestuin) staat wel vol met aardappelen. Maar die zijn voor AVICO !! hahaha! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen