donderdag 22 mei 2008

DE GROEI ZIT ER GOED IN


........DE KIWI ZIET ER AL WEER MOOI UIT MET Z'N FRISSE BLADEREN.............DE BLOEMKNOPPEN ZIJN AL ZICHTBAAR.....MAAR HET ZAL NOG WEL EEN PAAR WEKEN DUREN......EER DE BLOEMEN ECHT OPEN GAAN....EN HET ZOEM FEEST GAAT BEGINNEN..........


....DE DRUIF IS VAN PLAN OM DE KIWI IN TE HALEN............DAT LUKT AL VRIJ AARDIG.................

..........DE AARDAPPELEN GROEIEN GOED.............


..........AAN DE KOMKOMMER........ZITTEN MOOIE BLOEMEN..........EN DE EERSTE KOMKOMMERS STAAN ER AL AAN, DIE HAAL IK ER NOMAAL GESPROKEN METEEN VAN......OMDAT DIE OP DE GROND GAAN HANGEN, MAAR DAT BEN IK DIT JAAR VERGETEN......IK LEG ER WEL WAT ONDER.......OF IK SNIJ ZE AF, ALS ZE NOG VRIJ KLEIN ZIJN......SMAKEN ZULLEN ZE TOCH WEL.........

4 opmerkingen:

  1. OOOOOOOhh, ik ben jaloers!
    Wat ziet alles er goed uit. En al echte komkommertjes wauw!
    Wat is het genieten bij jouw in de tuin zeg. Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom zou je jaloers zijn? Over een paar jaar ziet bij jou er ook alles fantastisch uit. Want volgens mij, heb jij net zulke groene......../lees.. vieze/.....
    vingers als ik ! ! !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeg jij woont zeker in een tropisch klimaat
    ik heb nog geen bloem op mijn komkommers en de kiwi's buiten????? wij hebben ze in de serre
    miljaar miljaar das om jaloers op te zijn!
    maar als je wil asperges die zijn er al en aardbeien ook!!!!!!
    ps
    pannekoeken zijn voor broer en kids neen vandaag uitzondering geeeeeeeeeeeeeeeeeeeen pannenkoeken hahahahahahahah
    dikke knuf meid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Begin jij nu ook al ?? Ik wil niet dat jullie jaloers zijn ! !En de komkommers staan in de kas, ja !!!
    Maar asperges vind ik heel lekker ! Ik heb er nog geen gehad, dit jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen