woensdag 25 juni 2008

REGEN



......OMDAT HET TUSSEN DE BUIEN DROOG EN WARM IS ...........GROEIT ALLES IN DE MOESTUIN HEEL ERG GOED.........................


........................................LEUKE BLOEMEN STAAN ER AAN DE AARDAPPELS..........EEN MOESTUIN HEEFT OOK EEN HOGE SIERWAARDE.......VIND IK.......



.....DE PEULEN ZIEN ER GOED UIT..........MISSCHIEN WAT LAAT.......MAAR DAT KOMT OMDAT IK PAS BEGIN MET ZAAIEN, ALS WE TERUG ZIJN VAN VAKANTIE........EN MET EEN BEETJE GELUK.....LUKT DIT OOK NOG WEL..........

4 opmerkingen:

  1. ik snep hem helemaal, komt goed hoor. Now worries, zet de thee maar vast op, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi, de doperwten vielen ons een beetje tegen qua smaak. Verkeerde ras, Rijs 1e vroege mei, wellicht? Ben benieuwd hoe ze uit de diepvries smaken. De peultjes smaken nu heerlijk, dus dat maakt het weer goed. hihi. Invriezen is erg makkelijk en praktisch maar de smaak wordt altijd minder, vind ik. Maarja je kunt niet alles tegelijk eten.... Weet je nog een site met inmaak tips ofzo? Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh jij hebt noppernoten in je tuin hahahahah
    ons mieke als ze heel klein was kon okkernoten niet zeggen en dan zei ze steeds noppernoten!
    haha
    ik zie dat er weer sprake is van theebezoek
    en ik ben niet uitgenodigd hahahahahahahaa
    fijn weekend meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HAHAHAHA, weetje wat ik gekocht heb dit weekend??? Volgens mij hetzelfde boek!! De titel is gelijk de schrijver weet ik zo niet zeker... Maar het is een erg duidelijk boek, mooi beschreven en mooie foto's. Ik kreeg meteen de kriebels om te beginnen met inmaken. hahaha. Heb jij wel eens komkommer of courgette in zoetzuur ingemaakt? Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen