maandag 7 juli 2008

COURGETTE - NOTEN BROOD


COURGETTE NOTEN BROOD

* 1 Courgette
* 2 eetl. suiker
* 3 eieren
* 4 eetl. zonnebloemolie of olie naar keuze.

Courgette wassen, in vieren snijden en de pitten verwijderen....dan raspen, en mengen met de bovenstaande ingrediënten.


* 250 gr. zelfr. bakmeel
* 1/2 theel. zout
* 1/2 theel. nootmuskaat
* 1/2 theel. oregano
* 75 gr. walnoten (gehakt)

...Alles mengen en onder de Courgette lepelen.
In een ingevet bakblik doen en in een voorverwarmde oven bakken op 175 graden, ongeveer 50 min bakken.



~~~~EET SMAKELIJK~~~~

7 opmerkingen:

  1. ik maak een receptenboekje
    "théa's kitchen "
    hahaha
    lekkerrrrrrrrrr
    ik krijg er nu al honger van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee meid, wat enig, en wat een leuk servies!!! ik zie wel geen roosje liggen? hihi,
    meid klasse hoor. Ziet er echt toppie uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,
    Nou dat ziet er smakelijk uit! Hoe laat eten we? hihihi.
    Ik wacht met smart op de zigeunersause recept. Heerlijk hoor! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha, nee, mijn paprika's bloeien nog maar net... moet je die eigenlijk ook trillen, zoals de tomaatjes? Mijn tomaatjes zijn ook nog groen van kleur dus het duurd allemaal nog even. En ik ongeduld!! Ik hou je blog in de gaten voor meer recepten! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha, vlijtig liesje is beter hahahaha. daar had ik het bij Maria ook al over. De zomer vliegt echt voorbij ja, alle buurtfeestjes komen en gaan. Voor je het weet is het al weer herfst, wat op zich ook een mooie tijd is...

    Eetsmakelijk met de peultjes! En een fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hè, JAMMER nog geen zigeunersauce recept .... wat duurd dat toch allemaal lang met Thea... zucht zucht... Vlijtig liesje
    Ps. hoe waren de peultjes? Ik heb al een keer peultjes gedopt omdat ze te dik waren... smaakt ook nog goed! peultjesdoperwtjes. haahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. uhm, dit onder de courgette lepelen. kun je dat nog ff uitleggen aan deze oen?

    BeantwoordenVerwijderen