dinsdag 29 juli 2008

VOLLE KAS


......DE MINI TOMAAT KREEG IK PAS LAAT........ MAAR INTUSSEN ZITTEN ER BLOEMEN EN KLEINE VRUCHTJES AAN.....
....GEWELDIG ZO HARD ALS DAT GAAT...........

....................................................DE SIERPOMPOEN DOET HET OOK GOED...............DE PLANT HEEFT AL BLOEMEN........



...............................................................JE KUNT GOED ZIEN DAT ZE FAMILIE IS VAN DE AARDAPPEL..........DE BLOEMEN LIJKEN ER ERG OP........

......ER ZITTEN WEL GEMENE STEKELS AAN DE PLANT........

........OOK DE SIER AUGURK HEEFT KLEINE MAAR MOOIE BLOEMEN............

11 opmerkingen:

  1. augurken zijn niet gelukt dit jaar dus zet er een paar op azijn voor me maar de minitomaatjes daar eet ik nu al van hoor en de courgettes de gewone tomaten de trostomaten ....noem maar op
    ps je heb het postje van gisteren gemist heb je in de bloemekes gezet hihihi jij en ons genieken!
    dikke knuf meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha, hips waar is de drank gebleven?
    Wat griezelig zeg die stekels! Pas je wel op straks met plukken?
    Ik heb alleen reuze pompoenen, blijkbaar ook nog eetbare pompoenen. Heb het zakje maar weer eens opgezocht. Was niet van Groei en bloei maar van Landleven...tja je moet het ook maar onthouden. Het zijn allemaal dezelfde grote oranje pompoenen. Moet ik maar weer eens een receptje zoeken.
    De witte bloempjes zijn toch van de paprika ofniet? Groeien ze ook goed? Heerlijk om een kas te hebben ofniet? (daar groeien de planten tenminste nog, geen engerling te vinden. hahaha)
    Bedankt voor je medeleven en je positieve draai.. Fijne dag! Groetjes Lisette
    PS ik heb Nijntje nog niet gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee meid ik heb een pot trostomaatjes geplant en kan iedere dag wat lekkers plukken, alleen ik kan ze helaas nog niet eten, komt wel weer. Is mij nu ook veel te warm, dus ben heel stilletjes in het koudste hoekej blijven zitten, hahahaha!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi, ik heb gisteren zaadjes besteld, komen wellicht vandaag binnen met de post...maar zaaien ?? Ik weet het nog niet... de engerlingen zijn nog erg actief. Straks als de tomaatjes er allemaal af zijn dan heb ik weer ruimte in mijn kasje...kan ik daar sla zaaien.... en hopelijk blijft het dan nog lang zomer! Vind het geweldig om zaadjes te zien uitgroeien tot plantjes..alleen plantjes eruit gooien / dunnen, dat vind ik moeilijk. Van mij mogen ze allemaal groot worden...maar ja ruimte gebrek he? hahahaha. Fijne dag, geniet nog even van het mooie weer! Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi, ik ga snel rond neuzen op de groei en bloei tuinblog. Ben wel lid van het blad, wat ik overigens geweldig vind, maar met groei en bloei op het net ben ik nog niet zo bekend. Heb een keer wat geschreven...
    De paprika's heb ik als zaad gekocht (rode en gele) en de meloen als plantje bij Intratuin.
    Ik was ook wel erg verrast met de meloen! joehoe joehoe. Geniet ze daar in Limburg! Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had je (eigenlijk Sjors) al gevonden! Enne Nee ik heb daar geen blog. Kom al tijd te kort met LEKE's moestuin en Hyves.
    Zit al meer dan 38 uur achter de PC, dus als ik niet op kantoor ben, ben ik buiten! Ben echt een buitenmens. Boerinnetje! hahaha.
    Zit jij net als Maria met een laptop buiten?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nog wat vergeten... heb je nog lekker receptje voor tomatensauce ofzo? Heb heel wat cherry tomaatjes! Geef er Zaterdag al wat aan Maria. Maar dan heb ik er nog heel wat. Paar doe ik alvast in de diepvries voor je zigeunersauce...wachten op de paprikaas.. Groetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ...makkelijk zo'n lieve zoekmachine !! hiihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eén linkje?
    Drie zeker? Ik vind ze allemaal leuk, je blogjes, wist niet dat je er drie had! Eéntje zit in m'n Google reader, maar wist niet precies meer welke! Jij zit bij Blogger hé, dan krijg ik je niet in de headlines bij Skynet, maar ik kan natuurlijk wél linkjes zetten hé? Goed?
    Je recepten zien er schitterend uit ook, en je foto's zijn prachtig!
    En natuurlijk mag je mijn blogje(s) ook linken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoe heet dat plantje met die stekels waar kleine pompoentjes aan groeien?????????? k heb ze zelf ook maar weet nie hoe ze heten................ ik heb de zaadjes niet gekocht. heb die pompoentjes gekregen van iemand......................

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hans....ik heb je via deze reactie een recht streeks antwoord gegeven.
    Als jij je emailadres ingevuld had, moet dan lukken. Zoniet.....wil je dan even je mailadres door geven?

    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen