maandag 8 september 2008

SIER VRUCHTJES


..........DE DRUIVEN ZIJN NIET VOOR DE SIER......ZE SMAKEN ERG LEKKER.....

...............ER STAAN ERG VEEL VRUCHTJES AAN DE SIERPOMPOENEN......IK HEB ER MAAR ALVAST ENKELE AFGEHAALD....DAN KAN DE REST NOG EEN BEETJE GROTER WORDEN.......ZE BEGINNEN AL AARDIG TE KLEUREN.......

...............DEZE MINI TOMAATJES ZIJN ZO LEKKER........DIE WIL IK VOLGEND JAAR ZEKER WEER...........


.........ZO'N HELE SLIERT MET MINI VRUCHTJES IS LEUK OM MEE TE DECOREREN.....ZE ZIJN GROEN....MAAR KLEUREN NOG NAAR ORANJE.........de naam is DIPLOCYCLOS palmatus...in het Nederlands worden ze ook wel Kerstklimmer genoemd......


............DIT IS DE BLOEM VAN EEN RODE UI..........

...............DE BOONTJES ZIJN SNEL GAAR EN SMAKEN HEERLIJK......IEDER JAAR ZORG IK ER VOOR DAT IK HIER WEER ZAAD VAN KRIJG......IK KREEG ZE OOIT VAN MIJN SCHOONVADER...........

.........NOU..........ZIET DAT ER NIET GOED UIT ????

6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    Wat heerlijk zeg de druiven! Ik zou er zo eentje uit mijn beeldscherm willen pakken!! Smaken ze ook heerlijk zoet?
    Siervruchtjes zijn ook erg leuk.
    Mijn stekeltje wil ik liever niet in de tuin hebben, liever in de gemeente berm. Hij zaait zich zo snel uit dat je er bang van wordt. Hele fijne ZONNIGE dinsdag! Lisette

    Ps: ik heb nieuw blogje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaja ze ziet er mooi uit je tros hoor
    bijna een hoeilaartse tafeldruif hihi
    neen ik lach niet !
    en vannamiddag wordt het even nagenieten van deze late zomerdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Thea
    Deine Weintrauben sehen fantastisch aus.Ich habe dieses Jahr auch einen
    Weinstock gepflanzt und bin gespannt wann ich das erste Mal ernten kann.
    Liebe Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm, die druiven zien er heerlijk uit. Laat ze smaken!
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tja eens 08.30 voorbij leek alles opgelost blijkbaar!
    grmfp!
    dada

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben bij je dochter langsgeweest hé
    dus zoals ik reeds opgemerkt had dit is dus een echte knutsel familie hihihi
    gneiet van je weekend meid want ik ga dat zeker doen!
    dada en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen