zaterdag 29 november 2008

PASTA RECEPT



PASTA VOOR 2 PERSONEN

* 200 gr. pasta
* 1 bakje champignons
* 200 gr. gerookt ontbijtspek (beleg)
* 80 gr. boursin
* 1 grote ui
* 1 courgette

Pasta koken zonder zout. Uit laten lekken en warm houden.
In de wok,reepjes spek aanbakken, gesnipperde ui, in kleine stukjes gesneden courgette, en de schijfjes champignons toevoegen.

Boursin er bij en laten smelten. Zorg dat alles goed warm is, dan de pasta er door roeren, en smullen maar.

Snel klaar, lekker en voedzaam.Er hoeven geen extra kruiden bij, door het gerookt spek en de boursin krijgt het al genoeg smaak.

5 opmerkingen:

  1. Er is er een jarig hoera, hoera, en dat kun je zien dat zij......, we zingen dan allen hoera hoera want we zijn toch zo blij......
    zo meid, nu heb ik geneog gezongen, maak er een mooi feestje van en geneiten he!!!!! dikke knuffie van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt me heerlijk thea!!!
    neem het recept even van je mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er wel lekker uit, maar heb maar een groot probleem als ik pasta eet; een uurtje nadien is het precies of heb daaroor niks gegeten.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja joh, nbatuurlijk had ik dat gesien, ;) maar ficiat wensen had toen voorrang, hihi,. maar ziet er lekker aus. sal ich mal probeieren ja!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmm, klinkt erg lekker, vooral met die Boursin erdoorheen. Ga ik gauw ook eens proberen! (En tja, we zijn inderdaad grote eters, en ik ben zo iemand die aan tafel één bescheiden portie eet en dan later op de avond nog eens eentje opwarm. Vooral dan als het gevulde pasta is... :p)

    BeantwoordenVerwijderen