zaterdag 15 november 2008

SIERPEPERTJES


.......IK KREEG NOG WAT SIERPEPERTJES EN BOLLETJES......BEST WEL KLEINE.....IK BESLOOT ZE AAN TE RIJGEN EN ER EEN KRANSJE VAN TE MAKEN......

...............EERST HEB IK ZE ALLEMAAL AAN EEN DRAADJE GEREGEN......EN TOEN HET HELE SNOER OM EEN PLASTIC KRANSJE GEWIKKELD...........

...........ER HINGEN NOG BEST VEEL MINIPOMPOENTJES AAN DE STRUIKEN.....IK DACHT DAT IK HIER NIKS MEE KON DOEN.....MAAR BIJ DIT KRANSJE PASSEN ZE PERFECT.......DUS HEB IK ZE MAAR SNEL AFGEKNIPT..............

4 opmerkingen:

  1. Die sierpepertjies is omtrent mooi kleurvol. - Ons noem dit "rissies" rooirissies is die chilli-peper en soet rissie is die sweet-peper.
    Alle geval dit lyk pragtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee, er zijn er meer, zover was ik nog neit, Ik vind dit echt geweldig, toppie 1ste klas. Past helemaal bij het thema, en het leuke is je kunt het per seizoen aanpassen, nou meis mijn komplimenten hoor. Dikke knuff van mij.
    En je krans is als vanouds een plaaaaaatje!!!!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, ik vind deze achtergrond toch zo vrolijk he, iedere keer als ik kijk moet ik glimlachen, eniggggggggggggggg.

    BeantwoordenVerwijderen