woensdag 25 maart 2009

IK ZIE ZE VLIEGEN...



...........DUS HET GAAT HELEMAAL GOED KOMEN.......DE HOMMELS VLIEGEN AL WEER AF EN AAN............
.........TOMAATJES ZAAI IK EIGENLIJK NOOIT ZELF....MAAR BIJ DE ALDI ZAG IK LAATST ZO'N MINIKASTJE STAAN MET VAN DIE MINIPOTJES ERBIJ.........VOOR MAAR 1,49 .....DAT IK ZE TOCH MAAR MEE BRACHT.......IN DE HERFST ZOCHT IK ZULKE KLEINE BLOEMPOTJES....EN DIE IK TOEN KON KRIJGEN WAREN PEPERDUUR EN ER ZAT EEN STICKER OP DIE EEN VIEZE AFDRUK ACHTERLIET......

...........JE SNAPT WEL....DAT IK DE POTJES NIET NODIG HAD OM IN TE ZAAIEN.......

........IK HEB ZE WEG GEZET.....EN DE TOMAATJES IN HET BAKJE GEZAAID......IK MOET ZEGGEN...ZE STONDEN ER NA ONGEVEER 5 DAGEN OP.....INTUSSEN HEB IK ZE AL VERSPEEND IN HET KASJE STAAN..........

............OOK HEB IK ENKELE SLAPLANTJES GEKOCHT.....VERSCHILLENDE SOORTEN......(WE ETEN NAMELIJK GRAAG GEMENGDE SLA) .........EN WAT SLA GEZAAID.......SLA ZAAIEN DEED IK ANDERS NOOIT....ALLEEN WAT SNIJSLA.....DUS MAAR EENS PROBEREN.......OF DAT ALLEMAAL GAAT LUKKEN......

7 opmerkingen:

  1. He nou kom ik ook eens op andere log ;)

    Deurne? Nee daar kom ik niet weg, weet niet eens waar het ligt maar ik gok Limburg of ik dat mis?
    Maar hoezo dacht je dat?

    Ohh enne kom uit de buurt van Enschede.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah bij mij zijn de komkommers en tomaten al iets groter hoor hahahahaha
    niets gekocht gewoon zaadjes van een rotte tomaat genomen laten drogen en nu geplant !! hihihi
    en de taart ja dat zal een virtuele zijn zeker hihihi
    dadakes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The wat een gezellige blog is dit ook weer. Veel succes met behangen. Het is er echt weer voor, lekker binnen:-) Liefs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij deze blog van je was ik nog nooit !!
    Maar dat beloofd wat voor de toekomst :))
    @ Met dochter gaat het bergopwaarts en volgende week gaat ze weer werken
    En is er bij jou al wat ?
    Dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze week heb ik met al die regen nog geen hommels gezien, en vandaag zal dat zeker ook niet het geval zijn want de regen valt hier met bakken uit de hemel.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ze ook zien vliegen Thea, dus er is niets mis met je. ;-)Wat leuk dat je nu ook aan de zaai bent en direct met succes. Tomaatjes zijn heel makkelijk zelf te zaaien en ook een stuk goedkoper dan het allemaal maar te kopen.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Thea,

    Leuk zeg, tomaatjes gezaaid!
    Ik heb vorig jaar ook zulke gehad, ze waren geschikt voor de vensterbank....maar in een grotere pot worden ze blijkbaar ook veeeel groter! hahahaha.
    Maar goed om te weten: Ze smaakten heel erg lekker! Zeker geen waterbommen zoals de Duitsers zeggen.

    Zelf vorige week tomaatjes gezaaid maar nog geen plantje te zien! Het was vast veel te koud en donker vorige week. Wellicht komen ze deze (Lente) week. Heb nu een bonte mengeling van kleuren gekocht. Hopelijk smaken ze net zo lekker (..)

    Geniet lekker van het mooie weer!
    Groetjes, Lisette

    BeantwoordenVerwijderen