woensdag 8 april 2009

NOG EVEN



......Nog even en dan staat ook onze snoep tuin weer in volle bloei.......links zie je de witte bes...en de Helleborus zaailingen vertonen al hun 3de blaadje....nu lijken ze echt op een Helleborus plant !!......




...............Mijn peren boompje van de Aldi..waar ik een leipeer van aan het maken ben....zit al weer vol met knoppen........


.....Rechts staat de rode bes.....en links het sierappel boompje..MALUS RED SENTINEL....dat ik in de herfst kocht.....ik had het voor de winter al wat gesnoeid....maar ik wilde er nog wat takjes afhalen....jaaaaa..... dat doe ik dus niet...want hij zit zoooo vol knoppen........zonde om die er af te knippen......

...........En dit is een van de kersenbomen die ik vorig jaar ook nog bij de Aldi mee bracht......
........Het ziet er allemaal veel belovend uit.....Afwachten maar......We gaan in ieder geval van de bloesem genieten.........

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk al die bloesem beloftes Thea, hopelijk worden ze ook ingelost. ;-) Hier nog geen bloesem aan de fruitbomen maar de bessenstruiken bloeien wel.

    Grappig dat jij een perenboompje bij Aldi had gescored en daar nu een leiboom van maakt; ik had onlangs een peertje bij de Lidl gekocht en dat staat nu tegen de muur van mijn garage, klaar om tot leipeer te worden omgetoverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Thea,

    Bedankt voor je berichtjes op mijn blog! Ik ben een echte beginner. Ik doe maar wat en hoop dat ik in binnenkort genoeg ervaring, tips en advies heb om er écht iets van te gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    Heerlijk hè dat alles weer zo snel begint te komen..! Kan ontzettend genieten van deze tijd.

    Dit weekend gaat het gebeuren... de eerste raapstelen stamppot!
    Ze groeien ontzettend snel in de folietunnel. Geweldig!

    Wat een genieten.

    Veel succes met je courgette in pot.. ik kweet niet of dat een succes gaat worden, het zijn toch planten die erg groot worden ?? Of heb je een pot 'soort' ?

    Groetjes en een fijne dag,
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he, dat alles stilletjesaan begint in de tuin !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea,

    De raapstelen waren heerlijk!

    En bedankt voor je lieve woorden. We hopen dat we nu genoeg ellende hebben gehad voor de komende jaren..
    Een keer is het mooi geweest en kun je haast niks meer verwerken. Tegenslag na tegenslag was het voor ons de laatste tijd. Jan heeft het erg zwaar. We proberen sterk te blijven en door te gaan maar soms valt het echt niet mee.

    Met de Paasdagen zijn we vooral druk met spullen pakken voor de verhuizing en daarbij is het mooie weer ook zeker welkom.

    Ik wens je ook hele fijne paasdagen! Geniet ze,

    Dikke knuffel,
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thea,

    Dank je wel voor jouw opmerking over mijn blog. Ik vind het heel leuk om op deze manier kennis met mensen te maken.
    Dit is tot nu toe de enige blog die ik van jou gezien heb, maar ik vind hem enig. Mooie foto's ook. Ik ga straks de andere 3 ook even bekijken.

    Heb een hele gezellige Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thea,

    Ik heb je blog toegevoegd aan mijn lijstje van blogs die ik lees op die van mij. Ik moest kiezen welke van de vier blogs van jou ik het leukste vond, deze spreekt mij erg aan. Alhoewel Crea van Thea ook fantastisch is.

    BeantwoordenVerwijderen