dinsdag 5 mei 2009

LEKKER


.........DE SNIJSLA HEEFT LEKKER GESMAAKT.....GEMENGD MET RUCOLA...............DE ALDI TOMAAT GROEIT ALS KOOL......MIJN MAN HEEFT ME NOG EEN REKJE GEMAAKT....DAAR KAN IK NOG 'T EEN EN ANDER OPZETTEN......WANT JONGENS DIE RUIMTE...DIE RUIMTE.....ALLES STAAT VOL.......




.................HIER BOVEN STAAN DE RATTENSTAARTJES.....ZE WILLEN WEL OMHOOG.........

..........OP 1 MEI WAS M'N MAN JARIG...NATUURLIJK HAD IK ALLE VLAAIEN ZELF GEBAKKEN...WAARONDER DEZE VRUCHTENVLAAI...........

9 opmerkingen:

  1. tjonge, het is al vroeg maar ik krijg zomaar zin aan taart, gek hoor! :P Gefeliciteerd nog en het is een mooi rekje, kun je veel op kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst natuurlijk nog gefeliciteerd met je man!!!! Wat zien je vlaaien er geweldig uit. Ben meteen even terug gaan kijken op je blog voor het recept. Die vlaaienmix heb ik hier nog nooit gezien maar ga er zeker eens naar op zoek. Want met al dat verse fruit erop (en straks heb ik ook zat uit eigen tuin) heb je toch een goed excuus om een extra stukje te nemen.
    Alles groeit nu zo snel in de tuin, ik ga deze week ook mijn eerste sla eten van eigen kweek.
    Groetjes en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je al dingen hebt kunnen eten uit je tuin. Bij mij staat een heel deel voorgezaaid binnen in huis, dit weekend verhuist het naar de serre en binnen 2 weken ga ik ook buiten zaaien.

    Jonge, jonge, die aardbeientaart is nog niet verteerd, of ik moet alweer vruchtentaart komen eten !! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beter laat dan nooit ......
    Hartelijk gefeliciteerd met je husband! En nog vele jaren saampjes!

    Jouw vlaaien laten mij altijd watertanden achter mijn beeldscherm...mjummjum.

    Eigen sla smaakt zo lekker dat je haast geen sla meer in de winkel zou gaan kopen, toch ?

    Geniet ze,
    Liefs
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aha dus venteke is een dagje na zoonlief van me jarig
    geef hem nen dikke knuf van me hé
    beter laat dan nooit hé
    en hier smaakt de sla ook hoor µmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm lekker vers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat ziet dat er lekker uit!!!!

    Gefeliciteerd met je man! Heerlijk he, nu al sla uit de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefelicimoestuintaart met de verjaardag van je man. Goh, wat zien die vlaaien er heerlijk uit, je bent een natuurtalentje hoor.

    Tja, ruimte gebrek, daar krijgt iedereen mee te maken die zelf het e.e.a. zaait. ;-)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al lezend loopt het water me in de mond... Wat een prachtige fruittaarten maak je en die verse sla, hmmmm!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo die pluksla ziet er goed uit, in het begin ging dat bij mij ook prima, maar heb het idee dat de pluksla en de radijs nu al 10 dagen stilstaan. Hoelang duurt het normaal dat radijs klaar is, vanaf zaaien tot oogst, 2 maanden? En pluksla ook?

    groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen