zondag 13 september 2009

KAARTJE

6 opmerkingen:

  1. Hallo Thea,

    Ik vroeg mij al af waar je was, maar nu begrijp ik het. Een hele fijne vakantie! groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Thea. ik vroeg me ook al af waar je was. Lekker vakantie vieren. Veel plezier.
    riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was zo rustig, ik dacht, die is de hort op! Was je niet net terug uit italië? Heerlijk natuurlijk. Als ik in limburg ben pik ik je er zo uit, lekker zomers tintje zul je hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aha vandaar dat het hier zo stilletjes was/is. Geniet van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Thea vandaag is een sombere dag. Eigenlijk is dit de eerste want het is steeds nog mooi geweest. Ben je nog in Portugal of ben je weer thuis> Groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Thea, ook zo genoten in Portugal, wij zijn ook nu ruim 2 weken thuis uit Portugal, prachtig daar he! jammer dat het zo snel gaat .....

    BeantwoordenVerwijderen