woensdag 30 september 2009

MIJN FOTO IN GROEI&BLOEI


........EEN TIJD GELEDEN VERMELDE IK HIER AL DAT HET TUIN BLAD...GROEI&BLOEI BELANGSTELLING HAD OM EEN ARTIKEL OVER HET FIETSWIEL MET DE MONSTRANSBOONTJES TE PLAATSEN..........dit keer geen fototrucage...maar serieus!!!.....

.....ZE VROEGEN TOESTEMMING OM HET TE MOGEN PLAATSEN EN OF IK WAT FOTO'S VOOR ZE HAD..........LEUK TOCH......WIJ HEBBEN EEN ABBONNEMENT OP HET MAANDBLAD....EN DAN IS HET ALTIJD LEUK ALS ER IETS VAN JE ZELF IN KOMT TE STAAN......OP HET EIND VAN DE VORIGE WEEK KREEG IK AL REACTIES VAN ANDERE BLOGGERS.....HEEJ...JE STAAT IN G&B.....LAAT IK NU NET HET BLAD DEZE MAAND NIET ONTVANGEN HEBBEN........NIET LEUK DUS......IK HEB ME NATUURLIJK AL GEMELD BIJ DE LEDENSERVICE......EN DE FOTO........JA ...DIE HEB IK BIJ M'N VRIENDIN GEKNIPT.........als je op de foto klikt, kun je de tekst lezen.......

12 opmerkingen:

  1. Dat vind ik nou eens leuk!!!!!! Sta je zomaar met foto en een stuk blog in een blad. SUPER

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig heb je het nu eindelijk zelf kunnen zien. En nu maar hopen dat je blad snel bij je in de bus valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea,

    Wat ontzettend leuk! Ik had de foto al zien staan in het blad niet wetende dat het jouw foto was!

    groetjes Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt superleuk, zeg! Maar het was dan ook een pracht van een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig leuk Thea. Het is een schitterende foto.
    Groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thea,
    The translation is terrible just like you said -I just don't understand ---Did you get in the magazine again? I really want to understand so I'm going to just have to learn dutch that's for sure!
    vickie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thea,
    I looked up the magazine on the internet --wow you own column.
    So proud of you
    love
    vickie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moet wel plezant zijn om je tuin op die manier eens te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,

    Ik zag het al staan in Groei en Bloei! (schaam, nee nog niet ontdekt..maar ook weinig tijd momenteel)

    Hoe is het verder?
    Hetty is mijn buurvrouw en haar dochter heet Willemijn!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tons skynetblogs.bedonderdag, 08 oktober, 2009

    Dit wil iedereen wel, in de krant staan. De zogenaamde kers op de taart. Maar het was dan ook een steengoed idee (van jouw zus)
    gr. tons

    BeantwoordenVerwijderen