maandag 26 oktober 2009

NOG STEEDS


........NOG STEEDS LUKT HET OM DE VLINDERS TE LOKKEN....MET EEN SCHAALTJE OVERRIJP FRUIT.....OP EEN TAFELTJE IN DE MIDDAGZON.........

....... NOG STEEDS KOMEN ZE SNOEPEN............IK ZAG HET OOK AL OP DE BLOG VAN INEKE.....

.........MAAR OOK BIJ ANTOINETTE ZAG IK IETS IN DIE RICHTING......AL WAS HET BIJ HAAR MEER TOEVAL.........DUS HEB IK AL EEN HELE TIJD EEN SCHAALTJE STAAN.....AF EN TOE DE ZAAK SCHOONMAKEN EN HET FRUIT VERVERSEN.........EN DAN KOMEN ZE WEER......JE KUNT ER MAKKELIJK EEN FOTO VAN MAKEN.....ZE BLIJVEN GOED ZITTEN.....JAMMER DAT IK DE AFGELOPEN MAAND ZO WEINIG THUIS WAS.......ZODAT IK MAAR EEN PAAR KEER ECHT KON GENIETEN ER VAN..........

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's, Thea. Je kan er wel kaarten van maken. Laten afdrukken op 9x13 cm, plakken op een mooie cremekleurige dubbelgevouwen kaart ... et voila ... een fraaie wenskaart.

    Ik vind die van de koolmees ook zo leuk. En hoewel er hier in de tuin ook het een en ander rond wipt, stop ik volgend jaar ook zonnebloemzaden in de grond, want dit is wel heel erg geinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende beestjes zijn het. zo kleurig en fragiel. mooi die foto's! ik wist niet dat ze zo gek waren op fruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thea,
    Oh to attract butterflies! They are so pretty. I have to try this although I think it is too late in the year here. I think I will try next spring.
    vickie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te zien is het bij jullie ook nog zomer. Prachtige foto`s maak jij en zo te zien met veel geduld. Hier ook nog veel vlinders op het valfruit en wespen en hoornaars, maar ik kan ze niet zo dicht benaderen, ze zijn erg schuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    We zijn nu drie weken getrouwd en hebben dus nog 3 witte broodsweken over, hahahahaha.

    We zijn al wel weer aan het klussen geslagen...boerderij was nog niet af... zucht.

    De moestuin ziet er triest uit maar komt ook wel weer goed...

    Goed weekend,
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto en goed idee voor volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen