vrijdag 9 oktober 2009

SNOEPEN


.......DE MEZEN HANGEN VEELVULDIG AAN DE ZONNEBLOEMEN........DAT ZIET ER HEEL LEUK UIT......HET VORIGE JAAR HAD IK OOK EEN STUK OF 5 ZONNEBLOEMEN IN M'N TUIN STAAN......EN VOOR IK OOK MAAR IETS ERVAN GEZIEN HAD.....WAREN ZE LEEG........DIT JAAR HEB IK ER VEEL MEER GEPLANT EN......IK HEB ZE IETS BETER IN HET ZICHT GEZET......IN DE HOOP DAT IK DE DADER KON BETRAPPEN..........EN JA HOOR....HET IS GELUKT......TOCH EEN TAFEREELTJE DAT JE MET PLEZIER GADESLAAT.........OP DE FOTO ZIE JE DAT DE KOOLMEES ZICH DE ZAADJES GOED LAAT SMAKEN........WAT EEN SAAIE NAAM IS KOOLMEES TOCH......KLINKT HET IN HET ENGELS NIET VEEL LEUKER...CHICKADEE.......

11 opmerkingen:

  1. Oh Thea what a beautiful picture you have taken! Your bird is so pretty eating that sunflower.
    vickie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, daar ga je met genoegen een hele tijd naar zitten kijken! Prachtig ennuhh... I agree, chicadee sounds much better!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea,

    Als je zaden dan toch worden opgegeten, dan maar door een koolmeesje! Ik geniet ook altijd zo van die volgeltjes.

    Fijn weekend!

    groetjes Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke collage en eindelijk de dader gesnapt. Nou kan je allebei genieten van je zonnebloemen.
    Fijn weekend
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit toch van die schatjes maar helaas is Calimero een uitstekende jager dus voor ons geen voer op het balkon. In de winter fiets ik af en toe naar de tuin om daar wat lekkers op te hangen of ik hang wat bollen in de bomen hier in het park. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig die foto`s van de koolmees. Bij ons heet hij?zij Mèsange, ook niet verkeerd. Hoe blijven zij zitten als je er aankomt met je toestel? Of heb je z`on geweldige sterke zoom. Door alle katten hier in de buurt, blijven er weinig vogeltjes leven, jammer genoeg. Dit zijn boskatten en zwerven hier in de buurt. Ja wij hebben een ruime tuin, iets meer dan 5000 meter en er staan nog 9 noten in, ze zijn oud en geven niet zo veel meer. Maar toen we hier 10 jaar geleden kwamen stonden er 21, er sterft er ieder jaar wel èèn. Maar we zetten er nu wat nieuwe voor in de plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat lusten ze wel he,
    mooie collage hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke beelden, die acrobatievogeltjes die van je zonnebloemen smullen !!! Ja, dan moet je maar zo geen lekkers in je tuin planten he ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige foto's! Mooi om de natuur zijn werk te zien doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor! Ik noem ze vanaf nu ook gewoon Chickadee, veel mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thea,
    My pumpkins are both big and small-the biggest pumpkin was twenty six pounds. I would love to send you some if you want. My email is vickiesmichigangarden25@yahoo.com
    vickie

    BeantwoordenVerwijderen