zondag 15 november 2009

IJVERIG


........... EEN PAAR DAGEN GELEDEN WAS IK HEEL IJVERIG AAN HET SNIJDEN...........PAPRIKA'S UIEN EN TOMATEN EEN HELEBOEL.......DAAR HEB IK SAMEN MET ANDERE INGREDIËNTEN EEN SMAKELIJKE SAUS VAN GEBROUWD.............

..........VOOR HET RECEPT VAN DE ZIGEUNERSAUS KUN JE HIER TERECHT..........LEKKER BIJ ALLERLEI SOORTEN VLEES......WE HEBBEN WEER EEN HELE VOORRAAD......TOCH MAAR WEER IN POTJES GEDAAN.....JE KUNT HET NATUURLIJK OOK IN DE DIEPVRIES DOEN (de saus dan he, niet de potjes)......MAAR IN POTTEN KUN JE HET VEEL LANGER BEWAREN.....EN BOVENDIEN GEEF IK REGELMATIG IEMAND EEN POTJE KADO......DAT IS LASTIG ALS HET UIT DE DIEPVRIES KOMT..........

15 opmerkingen:

  1. Heerlijke saus lijkt me dat. En het ziet er al zo lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was een goede oogst Thea, heerlijk om van de winter nog de zonnestralen in het eten te proeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thea,
    This sounds so good-You harvest looks like it was a good one.
    vickie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea,

    Het recept klinkt goed! Wat leuk dat jij nog inmaakt. Je ziet dat niet zoveel meer. Zelf ben ik er dit jaar mee begonnen. Ik heb nog niet zo heel veel staan, alleen chutneys en jams, maar het is wel allemaal erg lekker!

    Fijne week!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt lekker. Ik weet nu waar ik terecht moet voor een recept van een heerlijk saus.
    Zal hier vast in de smaak vallen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 'Lijkt me lekker dus ik ga het zeker binnenkort maken. ik laat je dan wel even weten hoe lekker we het vonden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop het volgend jaar ook te doen lijk me heerlijk om te maken en vooral om te eten gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik geloof, dat ik maar even voorbj kom om een potje te halen :)

    Groetjes, julianna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ik heb mijn eigen sausje vandaag weer gegeten
    was mijn 1ste keer dat ik het zelf maakte en niet bij ons thuis potjes mee vroeg en of kreeg ;-)
    Maar het smaakte gelukkig net zoals jij maakte dus ik ben geslaagd.

    Geniet er maar van want met 8 kilo paprika's slepen in de bus was pufff hoor ;-)

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. voila, weer een argument voor het inmaken in potten en niet in de diepvries, zo voor de hand liggend dat ik het altijd weer vergeet als ik de voordelen eens op een rijtje zet ... weggevertjes uit de diepvries zijn lastiger dan bokalen ... bedankt voor het geheugensteuntje Thea ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker receptje Thea en wat ben je weer ijverig bezig geweest. Ik heb zelf chutney gemaakt want dat is zo lekker bij kaas. Vlees eet ik weinig of niet.

    Enne, ik denk dat iedereen wel graag zo'n leuk, origineel, persoonlijk en smakelijk kadootje van jou wil ontvangen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Thea,
    Das Logo bitte keine Awards ist nicht von mir...ist aus dem Internet war nicht zu erkennen ob eine Copyright darf. Hab es mitgenommen.
    GLG Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat kan alleen maar heel lekker zijn. En inderdaad altijd leuk om cadeau te geven. Ook ik heb al heelwat potjes jam, abrikozensaus, bramen en bessensap weggegeven.
    Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo,
    Schön das du Kudelmudel besucht hast. Ich freue mich immer über neue Besucher. Du hast allerdings auch einen sehr schönen Blog. Die Mischung von Rezepten und garten gefällt mir.
    Liebe grüße Susanna

    BeantwoordenVerwijderen