dinsdag 4 mei 2010

GROEI

7 opmerkingen:

  1. Geweldig hoe de groeikracht momenteel is. Ik ben benieuwd wat al het water met mijn tuin gedaan heeft. Vandaag maar weer eens kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat gaat alles snel daar in Nederland !!!

    Ik heb gisteren nog maar net voorgezaaid binnen in huis in potjes. Buitenzaaien dat is pas voor over een maand ongeveer. Tegen dan kan jij al oogsten hahaha !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je plantjes zien er goed uit!
    (Wel jammer dat er geen tekst bij staat)

    De rattestaartjes groeien nu ontzettend hard, ze staan in de vollegrond en het lijkt net of ze niet weten hoe snel ze groot moeten worden, hahahaha.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Thea, jouw liefdevolle zorg, werpt wel vruchten af. Het staat er prachtig bij.
    Die rattenstaartjes, daar ben ik toch benieuwd naar, daar had je het verleden jaar ook al over.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea,

    Ja!! Wat een groeikracht.De pan uit!!
    Vandaag al het onkruid onder handen genomen, want na een paar dagen forse regen zoals de afgelopen periode gaat het snel.
    Toch even gras gemaaid, tussen de buien door.

    Aleen met de tomaten planten zit ik in mijn maag.
    Ze zijn al best heel groot.
    Gisteren was er weer kans op nachtvorst.
    Ik durf ze niet weer in de grond te zetten met die kou.
    Als jij tips hebt.??

    Ik zelf dacht, dat onder de 5 gr niet zo goed is voor tomatenplanten.

    De gourgettes die groeien wel, maar zijn inmiddels wel toe aan een grote pot.
    Ik heb geen kas, dus alles staat in de bijkeuken, soms op het toilet en in de keuken.
    Zucht.
    maarja ik ben dol op plantjes.
    Jammer dat het zo lang koud blijft.

    Je hebt mooie foto's op je blog.
    Ik geniet er van.

    Groeten, Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles groeit lekker door zo te zien, het is alleen zo jammer dat het zo koud is... :(

    BeantwoordenVerwijderen