zondag 31 oktober 2010

VAKANTIE GROET

5 opmerkingen:

  1. Hoi Thea,

    Whaaaw....ben je op Madeira....dat prachtige bloemen eiland...

    Ik denk dat de typische huisjes van Santana wel de meest gefotografeerde plek op het eiland is.

    Enne...heb je al zo'n lekkere ‘espetadas’ van wel 2 meter gegeten? Jammie,jammie!
    De wandelschoenen aan en de levada's lopen....ik denk er nog met heimwee aan terug.

    Ik wens je nog een mooie tijd daar!
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er daar sprookjesachtig en rustig uit! Geniet ervan!

    Betuwse groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea,

    Bof jij even om op zo'n mooi eiland te zitten! Mijn ouders zijn vorig jaar geweest en waren zo enthousiast. Geniet ervan!

    Lieve groet & fijne voortzetting van je vakantie!

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aaargh, dat ziet er daar minstens 20° warmer uit ;-) geniet ervan, hier is het maar een droevige herfstje...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh was jij daar mooi hoor een kennis van mij is er ook geweest en heeft heel veel mooie bloemen mogen bewonderen....wauw heb de laatste dagen aan je gedacht hoop dat je niet te veel last heb van al die regen...lianne

    BeantwoordenVerwijderen