maandag 25 april 2011

WEER EEN FOTO GEPLAATST


....... In het Meinummer van Groei & Bloei is een foto die ik gemaakt heb afgedrukt ....... vreselijk trots ben ik daarop ........... het is al de tweede keer ....... vorig jaar of zo heeft er ook al een foto van mij in het blad gestaan ........

....... niet dat je er iets voor krijgt of zo ........ maar ik vind het gewoon leuk ...... als men vraagt of er een foto van je gebruikt mag worden .............. kijk ......... op de foto hieronder zie je aan de linkerkant staan ....... Foto Thea Greijn ..........

.....Oben im Bild steht ......... Foto Thea Greijn ............ In der MaiAusgabe von Groei & Bloei ist ein Bild ........ das ich gemacht habe abgedruckt ....... Ich bin sehr stolz darauf ........... es ist das zweite Mal ....... letzten Jahr oder so ist auch ein Bild von mir in der Zeitschrift gewesen ........ nicht das mal etwas da für bekommt oder so ........ aber es macht einfach Spaß ...... wenn man fragt ob ein Bild von dir verwendet werden kann ........

.........In the May issue of Groei & Bloei is a picture I made prints ........ I am extremely proud of them ........... it is the second time ....... last year or so has been there also a picture of me ....... standing in the magazine ....... When they ask ..... or perhaps a picture of you may be used ........

.............. not that you get something for it or something ........ but I think it's just fun ......

21 opmerkingen:

  1. Wat goed,zeg.
    Daar mag je terecht trots op zijn.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Thea, dat zegt wel wat want het is een van de betere tuin bladen!Daar mag je gerust trots op zijn.
    Groetjes,Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is leuk, gefeliciteerd!!!!
    Heel fijne dag gewenst en groetjes, van Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker iets om trots op te zijn, en nog wel in zo'n mooi blad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh echt leuk zeg!!!! leuk blad ook trouwens .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O ik ga van de week even kijken, leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! en misschien kunnen ze volgende keer er je blogadres ineens ook bijzetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om al die ''beroemdheden'' op allerlei gebied in verschillende bladen en blogs langs te zien komen!!

    ik stond ook eens op de voorpagina van de krant maar werd toen gezocht;-))(hi,hi, grapjuuuh)

    Kan me je wiel nog herinneren,dat was ook een leuke tip in de tuin.

    Fijne zonnige dag met in de avond of nacht wat buitjes regen GRAAG!!!
    Lieve groeten,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Thea,

    Dit is inderdaad een hele eer. Van harte gefeliciteerd!!!

    Veel lieve groetjes van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea, Ik zou ook naast mijn schoenen lopen hoor en het blad achteloos open laten liggen op de koffietafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Well done Thea! Your photos are always so beautiful.

    I love the espalier apple tree in your last post, so beautiful next to the little nesting box!

    Jeanne
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is natuurlijk voor te stellen, dat je geweldig trots bent.Jouw foto in zo een vooraanstaand blad. Geweldig hoor.
    Ook wil ik nog even vermelden dat het toppie gaat met het stekpleegkindje. Hij groeit uit tot een heuse klimplant, nog geen bloem te bekennen,maar ik gok op volgend jaar. Hij is nu heel veel blad en stengel aan het maken en van de herfst mag hij bij de pergola geplant worden.....en dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt geweldig! Lijkt me een hele eer.
    Je komt niet zomaar in zo'n blad hoor!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Thea, daar ben je weer! Heb je gemist hoor...leuk die foto's in een blad, zou ik ook trots op zijn! Wat gaat alles snel he met dit weer...alles goed verder?

    groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van zo iets, daar word je leven alleen nog mooier van...we genieten lekker verder in ons tuintje met een blaadje erbij een paar mooie foto's een leuk verhaaltje en heel veel mooie herinneringen...........van toen.

    groetjes uit Zonnig Zeeland....Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. proficiat met de foto's in een blad groetjes van Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goh Thea, wat ontzettend leuk! Zou ik zeker trots op zijn. Is toch super?!

    Gister hebben we eindelijk de eerste monstrans boven de grond mogen zien komen. Wat ben ik er blij mee! Nu alleen nog hopen dat ze mooi tot boven gaan groeien en nieuwe heiligertjes aan ons terug gaan geven. We wachten in spanning af! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik snap best dat ze een foto van jou vragen. Ze zijn ook zoooo mooi! Enne Thea, daar mag je super trots op zijn. Proficiat.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Thea,
    Natuurlijk ben je trots! Het is toch een pluim op je werk en erkenning van iets moois dat je gemaakt hebt.
    De vogels in onze tuin hebben genoten van de vogeltaart die mijn vriendin bij jouw dochter heeft besteld. Hij is nu op ....
    Gezellig dat je langs kwam op mijn blog en wat zal jouw Just Joey op stam ook mooi zijn! In Frankrijk hoorde ik vorig jaar eigenlijk voor het eerst hoe je rozen kunt stekken en nu schrijf jij er ook over. Ga het ook proberen!
    Fijn Pinkster weekend.
    Groeten,
    Jacoba

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Thea,

    Ik las zojuist je berichtje op mijn blog. Het garen dat ik gebruik is Elastico van Lana Grosso. Het is katoen met stretch erin.

    Een gezellig weekend!

    Lieve groet, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw,met recht iets om trots op te zijn wat ontzettend leuk,dank je wel voor je reactie op onze blog en langs deze weg willen we je ook ee n hele fijne zomer/vakantie toewensen,x

    BeantwoordenVerwijderen