dinsdag 5 april 2011

NIEUWE LENTE BEGONNEN


.......De lente is intussen echt begonnen.......

.......Mijn leipeer ziet er al weer goed uit........

........mooi om te zien....die bloesem........

..........ineens gaat het heel erg snel......

......intussen zijn de bloemen al allemaal open......

........een klein wonder is dat.......die natuur.......

.......Der Frühling ist nun wirklich begonnen.......
Ich finde dass Meine Leipelt bereits gut aussieht ........schön ist dass
zu sehen....... all die kleinen Blumen ......

.......plötzlich geht es wirklich ganz schnell.....und sind Die Blüten nun alle offenen ......ein kleines Wunder ist dass.......die Natur...........

9 opmerkingen:

  1. Oh wat mooi, al in bloei en wat heb je de Leipeer mooi staan met het vogelhuisje.
    Wat een mooi decor.
    Het gaat weer beginen!!! Joehoe!!!

    lidve groeten, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eventuele bewoners van het vogelhuisje wonen wel in een heel romantische omgeving met die mooie bloesem..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea, ik zie dat voor jou het tuinseizoen ook begonnen is. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja fijn hé deze nieuwe lente, en wat voor een...
    Het is voorspeld dat we en mooie lente kregen, en het is ook zo.

    Er bloeien al planten in de tuin die normaal 3 weken later bloeien...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie groeit ie daar, en dat huisje er tussen, leuk, daar gaat iemand blij in wonen dra ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea,

    Wat staat je Leipeer prachtig in de bloesems! Heb je al bewoners in je vogelhuisje? Bij ons gebeurt er op het moment nog niet veel, maar we blijven hopen op jonge koolmeesjes!

    Lieve groet & een gezellige nieuwe week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo

    Wat mooi,de bloesem van je Leipeer.
    De bloesem is ook altijd een teken van de Lente vind ik.

    Enne...ik heb je volgers even op nummero 60 gezet...met andere woorden,ik volg je nu dus.
    Echt mooi hier.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Thea, wat een wonderlijk mooie wereld hebben we toch hé?

    Via een zoekopdracht ben ik op je website terecht gekomen en moet zeggen dat het een mooi plekje is. Wat een mooie foto's maak je van je tuin!

    Ik heb er eentje van je gebruikt op mijn eigen site, met een bronvermelding daarbij. Hoop dat je dat niet erg vind?

    Graag geef ik je een plekje bij mijn links om nog eens bij je om het hoekje te komen kijken. Als je het goed vind natuurlijk! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen