donderdag 14 juli 2011

LANG GELEDEN


.........Claps Favorite...........


.........Het is inderdaad lang geleden dat ik hier een logje geschreven heb........
Niet dat er niks gebeurd...........nee dat niet........... er gebeurd van alles zo rond om onze moestuin..........Maar om er over te schrijven..........ergens heb ik het gevoel dat ik alles al eens beschreven heb........in herhaling val.........Es ist wirklich eine lange Zeit, seit ich ein bericht geschrieben habe ........
...... Nicht dass nichts passiert ...........oh nein.......
so ist es nicht ........... es passiert eine Menge so rund um unser Gemüsegarten .......... Aber was soll ich darüber schreiben .......... irgendwie habe ich das Gefühl......ich habe alles schon geschrieben....... und ich wirde mich wiederholen ........It is indeed a long time since I've written here ........
Its Not that nothing happens ......oh no ...........it happens a lot ....... around our vegetable garden ..........But to write about it .......... somehow I feel like I've had everything ....... and I am repeating myself .........

.........Peultjes op mijn nieuwe mozaiektafel.........

........Bloem van de courgette.........

.........Dille..........

..........Lekker framboosjes..........


..........De eerste aardappels uit pot hebben we ons goed laten smaken.........komend jaar mag ik weer in de volle grond telen.....Die ersten Kartoffeln aus dem Topf ........haben uns gut geschmeckt.......Im nächsten Jahr ......durfen sie wieder in der Boden wachsen ..........Man hat nun einmal Rotation anzuwenden.......... The first potatoes from pot...... we have good taste ......... next year I can grow in the ground again........You must simply apply the rotation.......

8 opmerkingen:

  1. Geeft toch niet dat je alles al eens geschreven hebt, integendeel, het is elk jaar weer boeiend in de moestuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk,dat je weer wat laat zien.
    En mij lijkt,dat er in een moestuin,steeds weer nieuwe dingen zijn...waar je dus over kunt schrijven...dus kom maar op.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft leuk om te lezen en te kijken.
    Dus doe rustig voort meis..
    Ik hoop dat ik nu het berichtje op je log krijgt
    Ik heb iedere keer dat ik mijn gegevens blijf invullen..
    Raak er gestoord van..
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. maar in herhaling vallen met zo'n berichtje is toch helemaal niet erg, krijg er geen genoeg van en wat een mooie oogst, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er valt al heel wat te oogsten in jouw moestuintje. Wat een enige tafel met mozaiekjes!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ieder jaar verbaas ik me weer over wat er allemaal voor heerlijks uit de aarde omhoog komt piepen. Wij genieten hier al volop van de tomaten uit eigen tuin. Onze aardappelen zijn dit jaar piepklein gebleven door de droogte maar we hebben daarentegen een super bessenoogst gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je weer 's langs komt. Ik heb het ook wel door het seizoen wat je bezig houdt en denkt, hé, dat heb ik al een keer geschreven. Maar een leuke oogst heb je. Prachtig, en lekker zo te zien!

    Heel fijn weekend!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thea,
    Het is bij jullie al net zo nat als hier. Slecht voor de tuin en de oogst. Gisteren heb ik heel wat pruimen geplukt, allemaal gebarsten. Bij mij is het bloggen een beetje in een dip, ook ik viel in herhaling en had er geen zin in. Ik weet niet of dit terugkomt, misschien als ik weer eens op reis ga.
    Wat leuk dat jij voor een populatie eekhoorns zorg. Volgens mij zijn ze hartstikke tam. Een fijn zonnig weekend gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen