dinsdag 21 mei 2013

MINITREE



.......... Een paar maanden geleden was er een aktie op FaceBook bij De Meiden van Fleuren ... Minitree ... .jullie hebben er vast wel eens van gehoord.
Je kreeg alleen op die zaterdag korting op een MiniTree ....... zo'n boompje zou wel leuk staan op ons terras ..... dus wij er heen...het is niet ver hier vandaan.....en er werd een Redlane appelboompje gekocht ......

Intussen stond het boompje in bloei ......... en de Meiden vroegen om voor 20 Mei een foto van je boompje in bloei te sturen ..... dan viel er weer wat te winnen .... Dit is mijn inzending ..... laat ik nu net op FB lezen dat ik een MiniTree Rosalie gewonnen heb ..... super super leuk ....... mijn dag kan niet meer stuk .....

7 opmerkingen:

  1. Proficiat Thea.
    Dat is nog eens leuk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!
    Mooi boompje!
    De bloesem beloofd wat!

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he Thea...
    Ik kom je hier ook nog eens feliciteren.
    Je boompje staat echt prachtig te bloeien.
    Dat beloofd lekkere appeltjes
    Groetjes
    Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En een mooi boompie en ook nog eens winnen, gefeliciteerd!
    Nou je boompje gaat vast lekker groot worden met al die regen die jullie daar krijgen in Nederland.
    Ergens is het goed voor maar ik kan me voorstelelen dat de zon lekkerder is.
    Ja joh we hebben al weer sinds een maand een lieve pup in huis.
    Een wilde boef, vol streken. Maar goed er moet ook wat bij zitten toch?
    We hebben ontzettend veel plezier van hem en onze lachspiren worden dagelijks aangetrokken.
    En nu ga ik maar snel even mijn bedje opzoeken.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joh, wat leuk om je post te lezen, ik had er ook van gehoord, ook dat je met deze mooi boompjes een haag kunt aanplanten, helemaal leuk, mooie bloesem.

    Groet,

    Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi thea, ik lees net over je boompje. Alsnog gefeliciteerd hoor, leuk om zo iets te winnen met het sturen van een foto. Je boompje staat er prima bij. Nu de appeltjes nog......succes en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen