donderdag 6 maart 2014

DE MOESTUIN ROEPT.....



Het afgelopen jaar is onze tuin helemaal op de schop gegaan.

Het kasje en tuinhuis werden afgebroken en op een andere plek weer helemaal opnieuw opgebouwd......heel veel werk. Van Moestuinieren kwam dan ook niks....nu is nog niet alles klaar....maar ik hoop dat ik nu wel kan zaaien en oogsten.....
De aardappeltjes die ik in een pot had staan vorig jaar.....te vroeg geoogst denk ik.....er zaten veel kleintjes tussen......die liggen nu te kiemen.....ik heb er zin in......jullie ook???

Das vergangene Jahr wurde unser Garten komplett überholt.

Das Gewächshaus und Gartenhaus wurden abgerissen
und an einem anderen Ort wieder aufgebaut ..
.... Eine Menge Arbeit.
Ja , und die Arbeit im Gemüsegarten
es war kein Platz für .

Aber ich hoffe, es ist in diesem Jahr wieder erfolgreich
säen und ernten

6 opmerkingen:

  1. weer in een emmer? Dat ga ik ook proberen.
    groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal heel herkenbaar, bij mij staan de aardappelen ook te kiemen. Dit jaar heb ik voor Rosabella gekozen, omdat er hier vaak coloradokevers in komen en dit soort is daar niet zo gevoelig voor. Ik zie bij jou eierdozen om voor te kiemen, goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ikzelf heb geen moestuin,maar ik vind het wel heel leuk en interessant
    om het te volgen,Thea.
    Dus kom maar op.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Thea! ja een moestuin is er nu eindelijk van gekomen, zo leuk! en idd al veel voorgezaaid in mijn muurkassen....ik heb er zin in, zeker met zo;n mooi weer als nu :) Fijn dat Jij ook weer aan de gang kan in de moestuin!
    groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea, gezellig dat je me meteen alweer gevonden had op de site! Ik ga jou ook weer volgen. Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat zaaien en oogsten dit jaar. Groetjes, Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een top moestuinjaar gewenst, het belooft fantastisch te worden!!

    BeantwoordenVerwijderen