maandag 26 mei 2014

AL WEER MEI.......

Courgette bloemen

Mijn zelf gekweekte vijg......


Kokommerplant


Zoals ieder jaar heb ik nu ook weer sla in potten.....ik haal steeds de bladeren rondom weg...dan kun je er heel lang van eten...
Ik kocht een doordragende aardbeiplant met rose bloemen....
Achter de kas heeft mijn man een rek gemaakt ....daar staan de aardbei bakken op......ze kunnen hier het hele jaar staan blijven.....geen gesleep meer....wel zo prettig...
al flink gegroeid intussen....

De aardappels in pot doen het heel erg goed.....

In de kas staan ook een paar aardappels....die hebben intussen al bloemen .....

 Ik zit tegenwoordig meer op Facebook als op mijn blogs.....daar heb ik een pagina aangemaakt.....over onze tuin......jullie zijn van harte welkom daar .....Ik zou het leuk vinden om jullie daar te mogen begroeten....


6 opmerkingen:

  1. Wat staat alles er prachtig bij,Thea.
    Dat wordt smullen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk gedaan met die karteltjes, net postzegels. Waren die maar zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Thea,

    Wat een leuke blog heeft u! Voor een fotoreportage voor het weekblad Elsevier ben ik op zoek naar mensen met een eigen moestuin die daarover willen vertellen en met hun moestuin op de foto willen. Zou u daar interesse in hebben? Zo ja, op welk emailadres of telefoonnummer kan ik u dan bereiken?

    Ik hoor het graag!

    Met vriendelijke groet, Liza Karsemeijer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Thea,

    Wat een leuke blog heeft u! Voor een fotoreportage voor het weekblad Elsevier ben ik op zoek naar mensen met een eigen moestuin die daarover willen vertellen en met hun moestuin op de foto willen. Zou u daar interesse in hebben? Zo ja, op welk emailadres of telefoonnummer kan ik u dan bereiken?

    Ik hoor het graag!

    Met vriendelijke groet, Liza Karsemeijer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Liza,

      Bedankt voor je berichtje. Ik vind het super leuk.

      Je vraagt om een email adres.Maar aangezien ik best veel last van spam op mijn blogs heb, zet ik dat liever niet hier neer.

      Ik geef je de link van mijn Faceboek,dan kun je me daar even een persoonlijk berichtje sturen.
      https://www.facebook.com/thea.greijn
      Ik hou de overige berichten wel even in de gaten,zodat je meteen antwoord krijgt. Mocht jij nu geen FB hebben, dan moeten we even wat anders verzinnen. Maar dat hoor ik hier dan wel.

      Verwijderen
  5. Prima, ik begrijp het! Ik heb u even een persoonlijk Facebookbericht gestuurd.

    Groetjes, Liza

    BeantwoordenVerwijderen