zaterdag 31 januari 2015

ZADEN 2015

Toen we de boodschappen deden in Duitsland
stonden daar de rekken met zaden al
dus maar meteen van alles uitgezocht
ook de klim courgettes
die op mijn verlanglijstje stonden vond ik daar
dat noem ik geluk hebben

Ik zaai maar een gedeelte
de rest bewaar ik voor een ander jaar
de zaden zijn nog lang houdbaar

Als wir für ein paar wochen unsere Einkäufe in Deutschland machte ........
waren die Regale mit die neue Samen bereits da ...... Ich habe So richtig von allem was aussortiert
auch klettern Zucchini (die auf meiner Wunschliste stand)
habe ich dort gefunden wurden ..... Ich nenne das wirklich Glück !!

Ich säe nur ein Teil der Samen
den Rest spare Ich für ein weiteres Jahr ...... die Samen sind lange haltbar

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je weer aan het bloggen bent! Veel plezier met de aanschaf van de zaden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie paprika die donkerpaarse, denk dat ik ook zoiets heb....ik zou me ook niet in kunnen houden als ik zoiets tegen kwam :)

    BeantwoordenVerwijderen